Dag 12, 9 dec; Biggenden - Reisverslag uit Biggenden, Australië van Familie Witte - WaarBenJij.nu Dag 12, 9 dec; Biggenden - Reisverslag uit Biggenden, Australië van Familie Witte - WaarBenJij.nu

Dag 12, 9 dec; Biggenden

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 December 2018 | Australië, Biggenden

Smorgens is het wat warmer weer dan gister, dus we maken snel voor het uitchecken nog even gebruik van het waterpark. Er zijn hier allerlei mooie wandelroutes, dus we besluiten, nadat we uitgecheckt zijn, een korte route te doen. Lange stukken hiken lukt met mijn rug nog niet. Bovendien geeft Rosalie na 20 minuten meestal aan lopen niet leuk te vinden en ik kan haar nu niet tillen. We doen een wandelingetje door de gorge en gaan daarna op weg naar Hervey Bay. Dat is te ver om in 1x te rijden, dus we doen een tussenstop in Biggenden. Het is zondag en het lijkt een soort van spookstad, omdat er geen mens te bekennen is op straat. Ook de campingplaats is onbemand. Er staat een donatie pot voor de mensen die gebruik maken van de plek. Er is een speeltuintje bij, dus de kinderen zijn ook helemaal blij. Tegenover de camping zit toch een soort kroeg/motel waar alle plaatselijke alcoholisten aan de bar blijken te hangen. Daar kunnen we eten bestellen. Dat kneuterige heeft ook wel weer wat. We hebben alles aan boord, dus het maakt eigenlijk niet uit waar je staat.

• 26 December 2018 - 09:17

Renee:

Komen jullie onderweg ook allemaal van die kunstige brievenbussen tegen? Kan mij herinneren dat we die op weg naar Sydney heel veel zagen toen. Heel grappig.

• 29 December 2018 - 17:18

Jan :

Halloo luitjes. helaas heb ik van dag 11 van George National Park niet kunnen lezen waarschijnlijk door eigen onhandigheid .maar met dit verslag gaat het weer goed. De problemen met je rug zijn dus nog niet weg en dat lijkt mij wel lastig ,want alles wat je doet komt vanuit je rug. Ik wens je het beste er mee . Nu een spookstad en een ruige kroeg ,zo beleef je nog eens wat. groeten van Jan.