Dag 9, 6 dec; Finch Hatton gorge - Reisverslag uit Finch Hatton, Australië van Familie Witte - WaarBenJij.nu Dag 9, 6 dec; Finch Hatton gorge - Reisverslag uit Finch Hatton, Australië van Familie Witte - WaarBenJij.nu

Dag 9, 6 dec; Finch Hatton gorge

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 December 2018 | Australië, Finch Hatton

Rosalie heeft gisteravond niks gegeten en heeft honger smorgens. Ze eet veel fruit en ik denk nog, fijn dat ze is opgeknapt. Dat was iets te vroeg gejuicht, want niet veel later ligt het in het regenwoud :-(
Het regent. Veel! Er is hier een mooie wandeling naar de Finch Hatton gorge en gelijknamige waterval. We hebben eigenlijk geen rekening gehouden met regen, dus het enige wat we hebben is een kapotte paraplu en een tas die we tot een soort regenjas voor Rosalie knippen. Laurens in de draagzak met een jas van Bert er overheen en dan toch maar een poging wagen. Rosalie zit eerst een tijdje op m’n rug, maar wil daarna gelukkig zelf lopen. Dapper! Toch houdt ze het op driekwart voor gezien en zijn we allemaal drijfnat. We gaan onverrichter zake weer terug naar de camper. Toen zijn we toch maar terug gereden, het park uit. En dat was maar goed ook, want in plaats van één rivieroversteek, waren het er inmiddels 3 waar we doorheen moesten rijden. We besluiten deze regenachtige dag maar tot rij dag te maken en komen uit op Barracrab caravan park in Clairview aan de zee. Weinig bijzonders en de eigenaar is volgens ons dronken als we inchecken. Ook hier kunnen we niet in zee. Er staat hier zelfs een bordje dat waarschuwt voor haaien. Leuk he, al dat wildlife ;-)

• 21 December 2018 - 05:51

Renee:

Haha. Ja, ik zou die bordjes toch maar serieus nemen. Enig man al die enge bijt beesten. Lekker in het zwembad dan maar. Wij hadden destijds een boekje mee en daar stond per strand een hoeveelheid vinnen bij. 1 vin was: redelijke kans op een mooie duik. 2 vinnen: t kon vriezen of dooien en 3 vinnen: je was levend aas;-).

• 25 December 2018 - 05:29

Jan:

Het is van alles wat ,meevallers ,tegenvallers ,maar doorgaan met vakantie vieren .Beste mensen ik weet niet wanneer jullie dit lezen maar vandaag is het Kerstmis. Ik wens jullie een zalig kerstmis en een gezegend nieuwjaar . hoe vier je kerst in een regenwoud? Wij hebben voor een paar dage 5 familie leden op bezoek uit Nieuw-Zeeland. Veel geluk rond deze dagen .Groet van Jan.