Dag 17; brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Familie Witte - WaarBenJij.nu Dag 17; brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Familie Witte - WaarBenJij.nu

Dag 17; brisbane

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 December 2018 | Australië, Brisbane

Ik kreeg onlangs in m’n mailbox een aanbieding van emirates om onze plekken op te waarderen naar business class. We hadden bedacht om dat voor 1 van onze plekken te doen. Aangezien we Laurens de terugweg weer de hele weg op schoot zullen moeten nemen en de terugweg veel langer is dan de heenweg, leek het ons wel wat om in ieder geval 1 bedje te hebben en daar met hem in te slapen en dan na een tijdje om te wisselen. 2 upgrades vonden we wel weer erg duur namelijk. Maar wat ik ook probeerde, dat lukte online niet. Ik kreeg steeds een foutmelding. Dus we hadden bedacht om dan maar gewoon langs hun kantoor in Brisbane te rijden. Dat is iets makkelijker gezegd dan gedaan met een camper. Sowieso kun je nergens parkeren, omdat de camper te hoog is voor de parkeergarages. Daar kwamen we echter wel pas achter toen we langs het kantoor reden en op zoek waren naar een plek. Uiteindelijk is Bert op een taxi standplaats gaan staan en ben ik snel met Rosalie naar het kantoorpand gegaan. Tja en dan kom je daar binnen, is er geen receptionist en zie je 6 liften + een bordje met de hoeveelheid etages, maar zonder vermelding wat er op welke etage te vinden is. Op een gegeven moment heb ik het maar gevraagd aan iemand die uit de lift kwam. Hij verwees me naar het telefoonnummer dat op het verlate receptie desk stond. Er zat niks anders op dan te bellen. De andere kant van de lijn wist me te vertellen dat ik naar afdeling 13 moest. En daar werden we idd vriendelijk geholpen. Omdat er een baby mee was snapt het systeem de code niet, vandaar dat het online niet lukte en inmiddels was de businessclass volgeboekt. Ik moest het op het vliegveld nog maar eens proberen. Sjonge, zoveel moeite, maar zonder succes dus. Gelukkig stond Bert er nog en hadden we geen boete. We besloten onverrichter zake de stad maar weer te verlaten. Maar Brisbane konden we weer afvinken.
Op naar de volgende bestemming; thunderbird park opTamborine Mountain. Doordat we steeds verkeerd reden, kwamen we bijna uit bij pretpark Dreamworld. Daar ben ik 8 jaar geleden ook geweest met Stefan. Ookal is het laat, besluiten we toch even naar binnen te gaan. We zijn er tenslotte nu toch. Er is van alles te doen ook voor die kleintjes, dus we hebben een fantastische middag. Er zijn kinderattracties en een soort dierentuin. We verlaten het park als laatsten en besluiten dan maar de meest dichtstbijzijnde camping te nemen. Dat is een beetje een suffe camping, maar je kunt in Australië in de schemering beter niet meer rijden. Ten eerste komen de beesten dan te voorschijn en is de kans op een aanrijding groter en ten tweede ben je dan niet verzekerd. Dus thunderbird park schuift een dagje op.

  • 01 Januari 2019 - 12:11

    Jan:

    Wel een mooie aanbieding ,ook voor je portemonnee. Uiteindelijk toch een geslaagde middag geworden .
    Jullie zijn wel sportief bezig zeg ,dat houdt het lijf op conditie . groet van Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 December 2018

Dag 28, 29, 30 en 31, Sydney

24 December 2018

Dag 27, Camper inleveren

23 December 2018

dag 26; Blackheath

22 December 2018

Dag 25; Blue mountains

21 December 2018

dag 24, de wijntour
Familie

Op avontuur met het gezin naar Sri Lanka, Bali en Australië

Actief sinds 29 Okt. 2018
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 9635

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

29 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: